Budžeta padomi par filmas iekšējo informāciju studentiem


Jebkura apmācība filmu veidošanā patiešām palīdzēs ieskaidrot producentus par vairākiem filmu darbiem, iesaistīt scenāriju producēšanā, atrast finansējumu, tikt pieņemtam darbā vairāk filmu līgumu, kļūt rentablāks kinooperators utt. Pēc aptaujas datiem, filmu studenti vēlas uzzināt vairāk par filmu budžetiem – un nav brīnums!

Padomi, kas saistīti ar budžeta veidošanu filmām, kas saistītas ar iekšējām filmām, studentiem

(Autortiesības 2005 – Džons Gaskins)

Šis ir mans 20. gads, strādājot filmu nozarē vairāk nekā 40 filmu iestudējumos. Es vienmēr pieņēmu (kļūdaini izrādījās), ka filmu studentiem vienkārši nav interese uzzināt par filmu budžetiem. Pārsteidzoši, ka vairāk nekā 80% ir ieinteresēti uzzināt vairāk par filmu budžeta veidošanu!

Šis ir tas, ko mēs atradām no aptaujas (pabeigta 2005. gada septembra beigās):

Vairāk nekā 80% filmu studentu ir ieinteresēti ne tikai uzzināt vairāk par budžeta veidošanu filmu veidošanai, bet arī par to ir pārliecināti!

2.Visos gadījumos filmu studenti sagaida, ka informāciju par filmu plānošanu atradīs no interneta vai kā savu profesoru ieteikto informāciju.

Mēs arī uzzinājām, ka filmu skolām vai filmu studentiem nav pieejama atsauce vai grāmatas par šo neaizstājamo tēmu.

Tie, kas strādā filmu biznesā, atzīst, cik svarīgi ir iepazīties ar filmu plānošanu, ja tas nav tehniski kompetents. Filmu budžetu slepenība apgrūtina filmu strādāšanu pat strādājošiem filmu veidotājiem. (Manā grāmatā ir patiess stāsts par tikšanos ar Ronu Hovardu 1993. gadā, kur viņš vēlējās uzzināt savu filmu budžeta specifiku – neskatoties uz to, ka viņš vairāk nekā 30 gadus ir bijis kino biznesā kā aktieris un budžetā režisors).

Mācības par filmu budžetiem, strādājot darbu, notiek uz izdevumiem Hard-Knocks, dārgām budžeta veidošanas programmatūras filmām un vēlu vakarā notiek pašmācība ar tehniskām mācību grāmatām (ja tādas atrodat). 20 gadu laikā, kad esmu strādājis filmu biznesā, es nekad nevienam neesmu parādījis filmu budžetus, bet tikai dažus atlasītus iekšējos darbiniekus – producentus, producentu menedžerus, studijas, garantijas sniedzošus uzņēmumus utt. Tātad pakļaušanās faktiskajiem filmu budžetiem ir iekšējās personas privilēģija. -kas es atveršu durvis lasītājiem. (Ņemiet vērā, ka parādītie skaitļi ir tikai piemēri. Skaitļi ir diezgan reāli, bet nav ņemti no manas iepriekšējās / pašreizējās / nākamās filmas iestudējumiem.)

Vienīgais risinājums, ko esmu redzējis studentu filmām un strādājošām filmu komandām, lai iepazītos ar filmu plānošanu, ir sniegt viņiem savu informāciju. Bet kāda veida informācija un kādā detalizācijas pakāpē?

Atbildes uz retoriskiem jautājumiem – pēc iespējas vienkāršākā formātā, taču joprojām efektīvas. Turklāt lielākajai daļai cilvēku, it īpaši filmu skolā izglītotajiem, radošo ideju tulkošanas budžeta veidošanas pamatkoncepcija ir jauna, tāpēc vispirms tā ir jāiesniedz.

Izsludināti konkursi

Filmu studentiem nav jābūt asiem budžeta tehniķiem. Tomēr viņiem ir jāsaņem pietiekama ekspozīcija budžeta filmām, lai saprastu pamatus, un jāspēj sazināties ar filmu producentiem, filmu studijām, korporatīvajām asociācijām, bankām, finansistiem utt. Tajā pašā valodā, ko sagaida no profesionāliem filmu veidotājiem.

Ir septītais raksts, ko varēja pievienot tiem, kuri nav bijuši pakļauti administratīvajām procedūrāmi vienkāršas lietas, piemēram, sīknauda, pirkuma pasūtījums, kases čeks utt. Zinot, kā izmantot šo veidlapu, jūs aizvedīsit priekšā darbu alkstošajiem filmu studentiem, kuri meklē dažus filmu darbus. Mana grāmata ir jāiegādājas šajā saitē Walk The Talk, lai iegūtu dziļu peļņu. (Es esmu turējis cenas pieņemamām cenām, it īpaši ņemot vērā studentus.)

Leave a Comment