OpenPlace.lv

Esi atvērts jaunām atklāsmēm!

geimings un kriptovaluta

Kā Datorspēles varētu izraisīt kriptovalūtu un blokķēdes pieņemšanu

Kriptovalūtas kļūst par daļu no augošā datorspēļu sektora, bet tāpat jūs bieži nedzirdat vārdu ‘’Bitcoin’’ šajā kontekstā.

Spēļu izstrādātāji veido paši savas virtuālās valūtas, ko vada jaunās digitāli lietpratīgo spēlētāju paaudzes. Tūkstošgades jeb tā sauktā X paaudze ir divi ekonomiski aktīvi demogrāfijas pārstāvji, kuriem kriptovalūta interesē vairāk nekā citiem. Viņiem arī patīk spēlēt datorspēles. Turpmāk apskatīsim dažādos veidus, kā spēļu izstrādātāji integrē kriptovalūtas savos produktos. Arī iGaming un online kazino piesaka sevi, kā vienu no galvenajiem potenciālajiem blokķēdes un crypto izmantotājiem.

Spēļu aktīvu marķēšana

Daudzās spēlēs tagad ir sava veida valūta, kuru spēlētāji var nopelnīt, pirkt un iztērēt. Šīs valūtas parasti tiek nopirktas spēles laikā ar skaidru naudu vai dāvanu kartēm. Parasti šīs monetizētās spēles tiek piedāvātas bez maksas, un spēles laikā tiek reklamētas spēles valūtas un ar tām saistīto priekšmetu pirkumi, lai mudinātu spēlētājus tērēt naudu.

‘’Ja mēs paskatamies uz labākajām spēlēm, neatkarīgi no tā, kurā kategorijā, tām ir viena kopīga iezīme: izstrādātāji tām ir aktivizējuši savu virtuālo ekonomiku ( un šādi viņi gūst peļņu no šodienas ).’’ Raiens Vangs, Silīcijas ielejas riska kapitāla sabiedrības ‘’Outpost Capital’’ dibinātājs.

Tomēr spēļu pieaugums kombinācijā ar kriptovalūtu popularitāti ir novedis pie jaunas tendencies, kur arvien vairāk spēļu izstrādātāji ‘’marķē’’ spēles aktīvus virtuāli spēlē.

Valūtas var būt marķētas balstot tās uz blockchain tīkla un piešķirot tām vērtību un esamību (ne tikai kā spēles valūtu). Tas notiek tāpēc, ka šādā veidā izmantojot blockchain tehnoloģiju, tiek izveidota kriptogrāfijas uzskaites sistēma spēļu žetoniem, kas arī ļauj spēles aktīvus pirkt, pārdot un tirgot ārpus spēles.

Spēlētāju un izstrādātāju apbalvošana ar kriptonaudu.

Vienam jaunizveidotam uzņēmumam  ‘’CanPlay’’ ir paredzēts apbalvot tādu spēļu spēlētājus kā Clash Royale par viņu darbībām spēlē ar jaunu kriptovalūtu ‘’Good Game’’. Žetons tiek nopelnīts un izmantots spēlēm, taču atšķirībā no pazīstamajām valūtām ‘’Good Game’’ tiks tirgots arī biržās un turēta makos kā kriptovalūta ārpus spēlēm. Cits uzņēmums ‘’Chukong Technologies’’ atrodas Pekinā, Ķīnā, un arī gust panākumus, integrējot spēles ar blockchain un kriptovalūtām. Čukongam pieder atvērtā koda mobile spēļu izstrādes platforma Cocos2d-x. Šajā platformā ir vairāk nekā miljons izstrādātāju, kas veido spēles, un tajā ir izstrādāti tādi veiksmīgi nosaukumi kā Angry Birds un Clash of Kings. Čukongs tagad ir izveidojis uz blockchain balstītas spēļu kompānijas ar nosaukumu Cocos-BCX, kura ir piesaistījusi 40 miljonus dolāru kapitāla finansējumā.

‘’Ar šo jauno kapitāla injekciju mēs virzīsim uz priekšu blockchain spēļu industriju un koncentrēsimies uz iekļūšanu tirgū ātrāk nekā jebkurš cits šajā telpā.’’ Haozhi Chen ( Chukong līdzdibinātājs), Venturebeat, 2018. Gada septembris.

Vēlviens piemērs ir Galaxy Digital investīciju fonds, kurš nesen vadīja finansēšanas kārtu vēl vienam blockchain spēļu jaunizveidotam uzņēmumam, kas atrodas Sietlā un kuru sauc Mythical Games. Tās dibinātāji ir strādājuši pie tādām popularām spēlēm kā Call of Duty, Guitar Hero, bet tagad ir pievērsuši savas iemaņas, izstrādājot uz blockchain balstītas spēles.

‘’Mēs ticam, ka spēlēm un jo īpaši spēlētāju mijiedarbībai ar spēles iekšējām ekonomikām un virtuālajām precēm būs galvenā loma tam, kā masas beidzot atklās blockchain īsto potenciālu.

Tiešsaistes spēles redz pieaugumu kripto naudas izmantošanā

Drīz spēlētāji varēs nopelnīt virtuālās valūtas, kas faktiski ir tirgojami šifrēšanas aktīvi ar tūlītēju vērtību reālajā pasaulē. Monetizācija un jaunu digitālu mikroekonomiku radīšana spēlēs tādā veidā atlīdzina izstrādātājiem un spēļu spēlētājiem. Tā ir arī laba biznesa ideja, jo tā stimulē cilvēkus spēlēt vairāk.

Kā vairāk spēļu spēlētāju sāk izmantot digitalo valūtu šādā veidā, palielinās arī kriptovalūtas un blockchain izmantošana. Cilvēki, kuriem nekad agrāk nav piederējusi kriptovalūta, var atrasties ar monētu bilanci, pateicoties tam, ka viņi spēlē savu iecienīto spēli. Pēc tam viņi varētu kļūt ieinteresēti pārsūtīt šo atlikumu uz kriptovalūtas maku vai apmaiņu, lai tirgotos ar Bitcoin vai skaidru naudu.